5 Ocak 2009

Sambacı, Tangocu ve Güney Amerika'ya dair bir blog



Kısa bir süre olmuştu ben burada yazmaya başlayalı. Bir arkadaşımdan teklif geldi, Güney Amerika futbolu hakkında bir blog açıp bu kıtanın futbolunu merak edenler için yazı yazmam için. İsmi falan kendi buldu bana da "sen sambacı'sın" dedi. Kendisi fazlasıyla Arjantin sempatizanı olduğundan tangocu oldu tabi ki.:) Umarım bilgilendirici ve faydalı bir blog olur...

Riquelme konusuna Alfredo Di Stéfano'dan aşağıdaki yorum gelince ilan edeyim dedim bu yeni siteyi...
Alfredo Di Stéfano dedi ki...

adres için sağol.yepyeni bi blogla tanışmış oldum.Güney Amerika ile ilgili adam gibi yazan kimsecikler yok blog dünyasında.Çok iyi oldu bu tekrar sağolasın :D


Sitenin adresini de vereyim: http://sambacitangocular.blogspot.com/

Bazı yazılarımın iki tarafta da olması nedeniyle, (ç)alıntı damgası yememesi için de aydınlatıcı olmuş oldu bu arada :)

4 Yorum...:

Alfredo dedi ki...

blogda aynı postlardan görünce (ç)alıntı yaptığını düşünmüştüm ilk başta :D
iyiki bilgilendirdin Sambacı :)

AriFener dedi ki...

:)

tangocu dedi ki...

Ordular, hedefiniz Meksika Lig Sistemi'ni çözmektir, ileri ! :)

AriFener dedi ki...

Meksika ligi iyidir, güzeldir :)