10 Ocak 2009

"Döndüm Mevlana gibi"

DÜN:

"-Fenerbahçeli misim?
Ben Fenerbahçeliyim. Sonuçta ekmeğini yedim, hizmet ettim.

-Daha öncesini soruyorum. Çocukken de Fenerbahçeli miydin?
Evet evet Fenerbahçeliydim. Seviyordum Fenerbahçe'yi. Ama içine girdikten sonra değerini daha çok gördüm."

www.ligtv.com.tr


BUGÜN:

"Hepsi kaliteli futbolcular ki Beşiktaş kadrosunda bulunuyorlar. İnşallah onlarla biran önce buluşmak istiyorum. Bunu şimdi değil, imza atarken açıklayacaktık ama bu gerçek, biz sonradan değil anadan doğma Beşiktaşlıyız."

www.ntvspor.net

2 Yorum...:

ygtylmz dedi ki...

2 günde yorumlar nasıl bu kadar değişir inanamıyorum

steven_stiffler dedi ki...

Ya Fenerbahçeliyim açıklamasını Fenerbahçe'deyken yapsa tamam.Adam Denizli'deyken bu açıklamayı yapıyor,şimdi söylediğine bak.Dansözmüş bayağı...