4 Ocak 2009

Bu nasıl vizyon Nedim Karakaş?

''Giricek, yüzde 60-70 iyileşmişken kritik bir maç geliyor, oynatmak zorunda kalıyoruz. Şimdi 10-15 gün daha oynayamayacak'' şeklinde konuşmuştu deplasmandaki Tau yenilgisinden sonra Giricek'in oynamamsı üzerine. Bu nasıl bir mantıktır, bunu nasıl bu kadar açıkça söyleyebiliyorsun anlayabilmek mümkün değil. Önce sağlık gelir, sonra başarı zaten gelir. 1-2 maçta Giricek'siz de kazanabiliriz veya kaybederiz ama uzun vadede bu değeri kullanamamak zararlı çıkarır takımı. Bu mentaliteden uzak bir Fenerbahçe Ülker yönetimi görmek üzücü.

Nedim Karakaş yine anlayamadığım tarzda açıklamalar yapmış Galatasaray Cafe Crown yenilgisi hakkında. ''Kırılma noktası hakemler oldu. Hakemler maçı iyi seyretsin. Maçın en kritik dakikalarında verdikleri teknik faulü neden çaldıklarını kendileri bile bilmiyor. Semih topu hakemin ayağına atmış. Bunu hakaret olarak değerlendirmek yanlış. Bu nedenle faul ve teknik fauller sonrası 4 atış kullanıldı, ardından da sportmenlik dışı faulle maçı bitirdiler" diyor Nedim Karakaş. Ben hakemlerin ufak tefek hataları dışında iyi olduklarını gördüm. Yenilgiyi hakemlerden önce kafalarda aramak lazım. Goran Giricek olsa GSCC bu kadar rahat kazanabilir miydi, veya kazanabilir miydi?.. Ben çok aradım maç boyunca Giricek'i...

0 Yorum...: