27 Ocak 2009

IRKÇI Galatasaray taraftarı !!! Utanç Verici

Fortis Türkiye kupası Galatasaray 1-1 Sivasspor. Benim için maçın bir anlamı yok bu skordan öte. Bir şey de yazılmaz zaten, yazılmamalı. Balili Sivasspor'u öne geçiren golü attıktan sonra Galatasaray taraftarının topluca "Kahrolsun İsrail, o.ç. Balili" diye bağırması tiksinçti. Bu çirkin ırkçılığı defalarca tekrar tekrar bağırarak yapmaları insan olanı çileden çıkartır!!!

Bu insan müsfetteleri ne zaman insani sıfatlarını kazanırlar bilinmez ama akıllanmaları için büyük ceza gelmeli. Kamera kayıtları varsa kişilere, yoksa kulübe.

Bugün yaşananlar eminim basında yer almayacaktır hiç. Belki Hıncal bahsederse bahseder. O da bahsetmezse kimsenin bu konuyu konuşacağını sanmıyorum. İnşallah yanılırım ve bu ayıbın maçın üzerine geçtiğini görürüm.

"Let's kick racism out of football !!!" (Irkçılığı futboldan uzaklaştıralım)



O bağıranları utandırması gerektiren, Balili'nin açıklamaları:

Sivasspor'un Denizlispor ile Türkiye Kupası'nda oynadığı maçta 60'ıncı dakikada Musa Aydın'ın yerine oyuna giren Balili'ye bir grup taraftar 'Kahrolsun İsrail, yaşasın Balili' şeklinde tezahürat yapmıştı. Bu tezahürata hem şaşırdığını hem de sevindiğini belirten Pini Felix Balili, "Taraftarlarımıza bana kucak açtıkları ve sevdikleri için teşekkür ediyorum. Stadımızda Filistin bayrakları da açılmıştı. Ben İsrailli olmama rağmen bu savaşa karşıyım ve bir an önce sona ermesini istiyorum. Filistin'de kimsenin ölmesini istemiyorum. Sadece Filisten'de değil tüm dünyada savaş olmaması benim en büyük isteğim. Bir an önce barış olmasını diliyorum" dedi.

Son zamanlarda İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırları nedeni ile Türkiye'de İsrail aleyhine gösteriler yapıldığını ve bunun kendisini korkutup korkutmadığı sorulan Balili, "Burada sevildiğimi biliyorum. Ama yine de bazen tedirginlik yaşıyorum. Bu olaylar yaşandıktan sonra bana telefonlar geldi ve dikkatli olmamı istediler. Ben sadece bir futbolcuyum. Her insanın fikri başkadır. Ben savaş olmasını istemiyorum. Burada olmaktan dolayı da çok mutluyum" dedi.

Türkiye'yi çok sevdiği için Türk vatandaşlığı başvurusu yaptığı ve sonucunu beklediğini belirten Balili, "En son Sivas Valisi Veysel Dalmaz ile 2 ay önce görüştüm. Bana işlemlerin hızlandırılması için çalışma yapacağını söylemişti. Kısa bir süre içerisinde başvurumun sonuçlanmasını bekliyorum. Türkiye'yi çok seviyorum ve vatandaş olmak istiyorum." diye konuştu.

1 Yorum...:

tolga dedi ki...

2006’da Bebbe’ye maymun sesi çıkaranlar, 2008’de ’Hepimiz Samuel Eto’o’yuz’ dediler

2002’de ’Kahrolsun israil Revivo dışarı’ diyenler, Galatasaraylılara ''Bunlar Fransız tohumu'' dedikleri halde 2009’da ’Irkçı olmak Cim Bom’u tutmaktan da beter’ dediler..

Oysa ki Bu ülke için bir sınıfı şehit olan da

Galatasaray,Türkiye'yi en iyi temsil eden de..

2008'de 'Çarşı siyasete karıştı' deyip grubu feshettiler.sonra vazgeçtiler.

siyaseti de ırkçılığı da yapan sizlersiniz