7 Aralık 2008

Bu Nedenle KOCAMAN Aykut


15 Eylül 2007 tarihinde yine bir Beşiktaş maçıydı. 0-0 biten maçta son dakikada Beşiktaş golü bulmuş ama haksız biçimde iptal edilmişti. Maçtan sonra Aykut Kocaman şu açıklamayı yapmıştı "Beşiktaş, bu karşılaşma öncesi lig ikincisiydi ve 4 gol atmıştı. Biz de toplamda 4 gol attık ve lig sonuncusuyduk. Geçen 4 haftanın bizde yarattığı tahribat kolay gol yemekti. Beşiktaş karşısına skor beklentisiyle çıkmadık. Amacımız rakibe kolay pozisyon vermemekti ve bu düşünceyle oynadık. İkinci yarıya kadar kafamızdakileri sahaya iyi yansıttık. İkinci yarıda daha etkili ataklarla gol pozisyonlarına da girdik. Maçın genel ritmi beraberliği gerektiriyordu. Maç sonrasında tekrar izleme fırsatım oldu. Beşiktaş'ın golü temiz bir gole benziyor. Bu maçın tartışmalı bir şekilde bitmesinden üzgünüm"...


07 Aralık 2008 tarihinde yine bir Beşiktaş maçı. Bu kez 1-3 ile 3 puanı alan Aykut Kocaman yine serzenişlerini bildirdi "Mutluyuz. Fazla birşey söylemek istemiyorum. Lig TV olarak yayıncı kuruluş olduğunuz için saygımdan dolayı geldim. Hakemler hata yapabilir ama yürekli olsunlar. Ben oyuncularıma da diyorum hata yapın. Bugün kazandık ama nasıl kazandığımızı ben de bilmiyorum. Bu ortamda kazanmamız mucize. Kazanmakla kaybetmek ikiz kardeş. Kazanırken çok seviniyoruz. Şu an için sevinçliyiz. Kaybettiğimiz zaman da kaybetmiş olmayı becermeye çalışıyorum. Maçla ilgili fazla söylenecek bir şey yok. Galatasaray, Ankaraspor, Beşiktaş'ın galibiyetinden ziyade bu ortamı futbol oynanabilir hale getirmek istiyoruz"...


Yenildiği zaman veya puan kaybettiğinde her tarafı yakıp yıkan, ağzından köpükler saçarak konuşan, tehditeler savuran çok yönetici, çok teknik direktör biliyoruz, izliyoruz. Bir de Aykut Kocaman izliyoruz. Yense de eksik olan bir şey varsa efendi gibi ifade eden, çarpıklıkları düşmanca değil bir şeyleri düzeltmek isteyerek iyi niyetiyle ifade eden, centilmenliği ve futbolun güzelliğini ön plana alan Kocaman. İşte bu nedenle Kocman Aykut...

1 Yorum...:

Adsız dedi ki...

Oynarken de efendiliği ile örnekti hala da tarzı aynı.
Katılıyorum, bu yüzden KOCAMAN Aykut.