5 Ocak 2009

Piyasa Yapmak

Galatasaray'ın bu akşam yaptığı antrenmandan sonra basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Michael Skibbe, transferle ilgili bir soruya, ''Yeni bir transfer istemiyorum. Daha önce söylemiştim, mevcut kadromuzdan memnunum. Mevcut kadroyla devam edeceğiz'' dedi.

Kronoloji:
  • Sivasspor'dan Mehmet Yıldız istendi.
  • Bu konu günlerce haber yapıldı.
  • Rıdvan bile bu transfer bitmiş gibi konuştu.
  • Önce Ümit Karan ve Necati Ateş takastaydı.
  • Sonra Aydın takasa girdi.
  • Daha sonra Necati takastan çıktı Karan'la birlikte.
  • Takasa girenler çıkanlar birbirni kovaladı...
Neyse uzatmayalım; Fenerbahçe ilgilendiği isimleri açıkladı, içlerinde Mehmet Yıldız yoktu.

Ertesi gün Galatasaray transferden vazgeçti, Sivasspor da satmadı...

Neden acaba?

3 Yorum...:

steven_stiffler dedi ki...

Sivasspor'a zamanında gofret parası karşılığı Gürhan'la Servet'i verdiğimiz için olası bir Mehmet Yıldız transferinde öncelik bizde olmalıydı diye düşünüyorum.

Daima Fenerbahçe! dedi ki...

arada mevlüt erdinç'i almalıydık bana göre.

AriFener dedi ki...

Bir şekilde Türk forvet lazım aslında.

Adaylar: Mevlüt Erdinç, Fatih Tekke, Mehmet Yıldız, Sercan Yıldırım.

Bana göre öncelik sırası ise:

1) Mehmet Yıldız
2) Mevlüt Erdinç (bal yapamasa da özellikli bir oyuncu)
3) Sercan Yıldırım (Daha erken gibi yaşı itibariyle)
4) Fatih Tekke (artık çok geç gibi yaiı itibariyle)