13 Aralık 2008

Raul: "Ben olsam ödülü Messi'ye verirdim"


France Footbal dergisinin verdiği Ballon d'Or ödülünü 2 hafta önce Cristiano Ranaldo 446 puanla kazanmıştı. İkinci sırada ise 281 puanla Messi vardı. El Clasico'ya saatler kala rakipler birbirleri hakkında konuşmaya devam ediyor. Real Madrid'in kaptanı Raul bir röportajında "Ronaldo ve Messi açık ara favoriydiler. Bence ikisi de eşit derecede dünyanın en iyileriler" ifadesinde bulunmuş. Kendisine ikisinden birini seçmek zorunda olsan hangisini seçerdin sorusu yöneltilince de "Eğer birini seçmek zorunda olsam, bu sefer öteki diyecek ki... (gülüşmeler) Gerçekten ikisi de çok iyiler. Eğer sakatlıklardan kendini koruyabilirse Messi inanılmaz bir oyuncu. Bir maçında onu izledim. Topu sürerken tam süratini kullanabiliyordu. Topu sürerken kaç kere topa dokundu bilemiyorum, belki beş veya altı kere. Sanki top ayağına yapışmış gibi. Bu inanılmaz!" diyerek Messi'yi göklere çıkartırken sonunda kararını açıklıyor "Tabi ki, Ronaldo'nun da farklı meziyetleri var ama ben Messi'yi seçerdim"...

El Clasico'da Messi'nin, Raul'ün sözlerindeki mükemmeliyeti sahaya yansıtmasını tüm futbol severler bekliyor olacak...

0 Yorum...: