23 Aralık 2008

"Bana kısaca Lass diyebilirsiniz"


Daha önce Arsenal ve Chelsea'de de oynayan Lassana Diarra'yı Real Madrid Portsmouth'tan 19 milyon avroya transfer etti. Böylece Real Madrid ara transferde yeni teknik direktör Ramos ile birlikte Ajax'tan Huntelaar ve Queens Park Rangers'tan Daniel Parejo'dan sonra 3. transferini de yapmış oldu.

Basın toplantısında Diarra "Beni Makalele'yle karşılaştırmayın. Onun karşılaştırmak benim için büyük onur ama Makalele Makalele, ben de benim. O artık yaşlı ben genç bir oyuncuyum" açıklamasında bulunmuş Marca'da yazana göre.

Ayrıca Real MAdrid'deki diğer Diarra ile karıştırılmama için "Diarra 1, Diarra 2 diye numaralandırmaya gerek yok, bana Lass diyebilirsiniz" önerisinde bulunmuş.

Arsenal ve Chelsea'deki başarısızlığı sorulduğunda da Portsmouth'ta olgunlaştığını söylüyor. En iyisi sahada görmek olacak...

Diarra'nın Real Madrid formasının arkasında "Lass" yazacak.

De La Red ve Mahamadou Diarra'nın sakatlıklarından sonra önliberoya adam aldılar. Ruud van Nistelrooy'un sakatlığından sonra da Huntelaar'ı almışlardı. Para bol olunca ara transfer döneminde de olunsa Real zorlanmıyor pek. Lass için 19 milyon avroyu, Huntelaar için 23 milyon avroyu ödeyip takıma takviye yapabiliyorlar...

0 Yorum...: