30 Aralık 2008

"Forvet fakiriyiz, o zaman Mehmet Yıldız'ı almaya ne gerek var" ?!


Transfer gündemi gittikçe yoğunlaşırken kulüpten sonunda yalanlamadıkları transfer dedikoduları hakkında resmi açıklama geldi; "3 futbolcuyla ilgileniyoruz".

1) Özer Hurmacı: Yaşı, gelişimi, zekası itibariyle şu anda Türkiye'den alınabilecek en uygun oyuncu. Ara transfer için Ankaraspor satmıyor ama sene sonunda mutlaka alınması gereken oyuncu.
2) Sercan: Yaşı daha genç olduğu için erken bir transfer olurdu ama soğuk bakmıyorum kesinlikle. Daha bir iki senesi var sürekli oynatabilmek için.
3) Gökhan Emreciksın: Daha önce bu transferin ne kadar manasız olduğunu yazmıştım. Ve maalesef transfer görüşmelerinin en olabiliri Gökhan.

Sağ kanada 9. adamı alırken biz, Galatasaray elinde Baros, Nonda, Ümit varken Mehmet Yıldız'ı almaya çok yakın. Fenerbahçe'nin elinde 2,5 forvet varken bu transferi düşünmemesi, Bülent Uygun'un "Fenerbahçe'den bir teklif yok" demesi ne kadar acı. Şu anda Fenerbahçe'de fark yaratabilecek sayılı Türk futbolculardan biriyle ilgilenmiyoruz, Galatasaray ise formsuz forvetleri üzerine (Nonda, Karan) takviye yapmayı düşünüyor. Ben Mehmet Yıldız'la ilgilenilmemesini açıkçası anlayamıyorum. Gökhan transferini ise hiç anlayamıyorum.

0 Yorum...: