5 Şubat 2009

Bursaspor (0) 1-3 (1) Fenerbahçe | Beşiktaş olsaydı...


Ankara'da LigTV olan bir yer bulabilmek için yaklaşık 6 km yürüdüğümden maçın 60 dakikasını izleme fırsatım olmadı. Bursaspor'un son golünü canlı, maçın önemli pozisyonlarını ve gollerini de maçın sonunda izleyebildim. Maçı izlediğim nargilecide istediğim kumpirin güveçte gelmesini de hesaba katarsak "bu nasıl başkent" demekten kendimi alamıyorum!..

Canlı izlediğim bölümde bir frikik öncesi Lugano'nun, sonra da Deivid'in sarı kart görmesi ikisi adına da saçmalıktı.

Volkan Şen izlediğim kadarıyla yine etkiliydi kanadında. Bursaspor'un attığı golün kornerden ortasını da o yaptı.

Bursaspor Fenerbahçe'ye bu sene kupadaki yediği ilk golü atmış oldu. Beşiktaş atmış olsaydı bu golü, sanıyorum her Beşiktaşlının cebinde hazır bulunan japon bayrakları hemen açılırdı. "Gururla" gösterilirdi.

Gollerden Alex'in ilk golünü izlediğimde "vay be!", ikinciyi gördüm "oha be!", Güiza'nın golünü izledim "oh be!" dedim. Yani; birinci şıktı, ikinci çok şıktı, üçüncü de lazımdı.

Bursaspor'la bu sezon 4. maçımızı oynadık. Ligde 5-2, kupa grubunda 2-0, kupa çeyrek final maçlarında da 1-0 ve 3-1'lik galibiyetlerle %100 başarı sağlandı.

Kupa statüsü sağolsun bir sezonda Bursaspor'la 5 kez karşılaşmış olacağız, Beşiktaş'ın Antalyaspor'la karşılaştığı gibi...

Bursaspor 1-3 Fenerbahçe
Goller: Alex, Alex, Güiza, İbrahim

0 Yorum...: