18 Şubat 2009

Adam yerine koyulan Sivasspor


O kadar önemsemiyorum ki, Fortis Türkiye Kupası yarı final kuralarının çekileceğini unutmuşum. Bir sitede Sivasspor Basın Sözcüsü Fikret Ünsal'ı elinde kupayla görünce uyandım. Fenerbahçe'yi çekmiş Sivasspor. 2 sezondur ligin ilk yarısını lider tamamlamış bir takım olmasına rağmen derbi maçlarında sükse yaratamaması Sivasspor'a karşı hafifi küçümser bakışı haklı kılıyordu bu zamana kadar. Ama Türkiye Kupası çeyrek finalindeki Galatasaray eşleşmesi bu bakışı tümüyle değiştirdi. Lig maçıyla da birlikte 3 maçta Sivasspor'un Galatasaray'a yenilmemesi, ligde 3 puanı alıp kupadan elemesi, Sivasspor maçlarını daha anlamlı kılmaya başladı. Bazen stada giderken hangi takımla oynadığını bile unuttuğum olur. Derbi maçlarına giderkenki beyin fırtınaları kopmaz, o heyecan ve o merak her zaman olmaz. Sivasspor maçları da bu anlamda benim açımdan artık, bu takımın başarı istikrarı ve büyük takımlara karşı başarısıyla heyecan verici maçlar arasına girdi. Sezon başında "Kupadaki kuralarda derbi çıksın da kombineler değer kazansın" diyordum, şimdi Sivasspor'un çıkmasına hayıflanmıyorum. Sivasspor'u yenebilmek bir anlam kazandı artık.

Tütkiye Kupası Yarı Final Kuraları:
4 Mart - 22 Nisan
Fenerbahçe - Sivasspor
Ankaraspor - Beşiktaş

0 Yorum...: