20 Ağustos 2009

Tarihin en ezerek kazanılan derbisi...



Maç görüntülerini netten rahatça bulabildiğimiz zamanlarda yaptığım bir klipti. Benim şu ana kadar izlediğim tüm derbiler içerisinde bir takımın diğerini bu kadar ezerek yendiğine şahit olmamıştım. Antu'da bir arkadaşın bu klibi aradığını okuyunca yüklemek istedim. Bu arada Anelka'nın o girmeyen topu girseydi, derbi tarihinin en iyi gollerinden biri olabilirdi herhalde. İyi seyirler...


indirmek için:
RAPIDSHARE

4 Yorum...:

Blogspor dedi ki...

Bugun youtube'da fenerbahce videolarini izlerken senin yapmis oldugun bir videoya rastladim,guzel videoydu.Bu hazirladigin klipte cok guzelmis,direkten donen toplarla,paslarla,pozisyonlarla eze eze kazandigimiz bir macti.

AriFener dedi ki...

Teşekkürler...

bülent dedi ki...

Mükemmel bir klip olmuş. Appiah, Luciano, Anelka, Şanlı Tuncay ne kadroydu ama...

"Tarihin en ezerek kazanılan derbisi..."

Başlıkta tam maçı özetliyor.

AriFener dedi ki...

Benim de klibi tekrar izleyince dikkatimi çekti. Defans hattı dışında kadro son zamanların en iyisiymiş...