12 Nisan 2009

Metin Oktay mezarından kalkıp bu takıma tekrar girse o da çirkefleşirdi... | 0-0


Bu nasıl iğrenç bir gelenektir. Benim yaşım yetmiyor ama Fatih Terim'i anlatırlar. Benim bildiğim de Hagi ile başlayan geleneksel çirkefleşme serisine bir maç daha eklendi. Irkı, ülkesi, menşei, kişiliği, kültürü, tahsili, dili, rengi, yaşı, dini ne olursa olsun sarı-kırmızı formayı giyip bu camia giren herkes (Ergün hariç) böylesine çirkefleşebiliyorsa burada ciddi bir sıkıntı var demektir.

Sabri Sarıoğlu'yu tüm gelişim süreciyle yakından takip ettim. İngiltere'deki 16 yaş altı turnuvasından beri biliyorum. Sessiz sakin bir adamdı. Galatasaray'daki 1-2 senesini de bu çizgide geçirirken çirkefleşlik konusunda eğitimini aldı. Sonunda bugün zirveyi yaptı. Maç boyunca kendinden yaşça büyük abisi Emre Belözoğlu'nun ısrarla üstüne oynadı. Edepsizliği bir adım öteye de götürerek boğazını sıkmaya kadar da götürdü. Ne acı?!

Arda Turan kiralık oynadığı Manisa'dan geri geldiğinde Galatasaray'da oynadığı futbolla ve kişiliğiyle beni kendisine hayran bırakmıştı. Ama 1 sene içinde Galatasaray Çirkeflik Eğitim Kurumu tarafından kıvamına getirildi. O da bugün bu eğitimin sonunda zirvesini yaşadı. Galatasaray için "career high" yaptı denilebilir. Milli takımdan arkadaşı, İsviçre'de birlikte Milli Takım'a tur atlattırdığı Semih'e yumruk atması hiçbir kelimeyle savunulamaz. Bunun tek bir açıklaması ve suçlusu var: Galatasaray Spor! Kulübü !!!

Emre Aşık ezelden beri çirkefti zaten, onu bu gruptan ayrı tutuyorum. Ayhan Akman'ın da nasıl olup da olaylara karışmadığını hayretler içerisinde kalarak karşılıyorum. Ayhan Akman'ın bugün 2-3 kez tükürmesini, 1-2 tekme veya yumruk sallamasını beklerdim. Enteresandır olmadı...


Maça gelince pozisyon fakiri bir maç oldu. Bunun en büyük nedeni Güiza'nın 4-5 tane (zaten hepsi bu kadardı) önemli olabilecek pozisyonları kötü kontrolle harcamasıydı. Yazık oldu harcanan paralara. Böyle maçlarda parlardı Anelka, Hooijdonk. Güiza bazen faydalı olan yıldız olmayan bir futbolcu oldu çıktı tüm sezon boyunca.

Maçta hatasız Mehmet Topal iyiydi ama Lugano bambaşkaydı. Hatasız oynamasının yanında ekstra çok iş yaptı, çok fazla top kesti. Kusursuzdu son dakikadaki olaylar dışında.

Kırmızı kartı 2 kişi net haketti. Biri Lugano, diğeri Arda. Semih niye kırmızı gördü anlayamadım. Lugano vurdu tamam, Arda vurdu tamam ama Emre ve Semih arada kaynadı gibi geldi izlediğim kadarıyla.


Taraftara gelirsek de değişen bir şey yoktu. Stad zaten döküldü dökülecek, bu hali facia dönüştüreceklerdi neredeyse. Sahaya attıklarına zaten alışığız ama bu kez fazladan bir de taraftar sahaya girdi. 1 garanti ama ben 2 maç saha kapatma bekliyorum.

Sivasspor şampiyon olsun, 2. Fenerbahçe olsun İnönü'de yine galip gelerek; bu sezonu en iyi yerde bitirmiş olalım.

Kan gövdeyi götürdüğü için dünyanın sayılı derbilerinden tamam ama ayıp oluyor artık!!!


*Olayları başlatan Lugano değil, ayağa basan Emre Aşık'mış...

4 Yorum...:

JumanjiN dedi ki...

Bravo arif çok iyi anlatmışsın maçı.

Çirkeflik konusunda gs nin eline kimse su dökemez.

İçlerinden bir tane adam çıktı söyledğin gibi Ergün Pembe başka saygı duyulacak bir futbolcu görmedim.

Adamlar korumalıkları yıktı holigandan da öte.

steven_stiffler dedi ki...

Tribüne çökertmeye çalışan ilkellere de bir iki kelam etseydin Arif...

saliha dedi ki...

Maçta istediğimizi alabilecekken alamadık son saniyelere kadar bekledik ama malesef. Maçı 20 gs li 6 fb li ile izledim. Maçın son dakikasında fb liler maç kritiği yaparken gs liler atılacak bir fazla kafanın (golün değil) hesabı peşinde idiler. luganoyu tebrik ediyorum aferin :) ayrıca semih berbattı herkes quiza'yı eleştiriyor ama semih'in düzgün pası yoktu. kazım kısa sürede olsa oyuna heyecan getirdi (evet o müthiş pastan söz ediyorum :P)

arif güzel yazmışsın yorumu sıkılmadan okudum. hedefi 2. liğe düşürmüşsün şu anki durumda 1 ve 2 arasında 1 puan var. dediğin durumda 1. de olabiliriz ama 3. lük görünüyor en kötü ihtimalle

Fenerzone dedi ki...

Güzel yazmışsınız bravo.Klasik gs çirkefliğiydi yaptıkları